CUSTOMBUILD ZOEKT
EEN NIEUWE COLLEGA

We zijn op zoek naar een nieuwe collega voor de voorbereiding en opvolging van de werven en coördinatie van de technieken. Als Assistant Project Manager zet je mee je schouders onder de kwalitatieve en efficiënte uitvoering van onze bouwprojecten.

Ter voorbereiding van de werf bied je technische en administratieve ondersteuning aan je collega’s, voornamelijk de Project Managers. Samen doorlopen jullie het volledige traject van voorontwerp, over bouwaanvraag, uitvoeringsdossier en aanbesteding tot de opvolging en oplevering van de werken.

Het aanvragen en opvolgen van offertes voor ruwbouw, afwerking, technieken, tuinaanleg, etc… worden jouw verantwoordelijkheid. Bij de vergelijking denk je aan de budgetten, deadlines en mogelijke risico’s en schrikt onderhandelen over de prijs, kwaliteit en leveringstermijn je niet af. Verder zal je alle berekeningen grondig documenteren en nacalculaties uitvoeren. Bovendien bestel je op tijd het nodige materiaal per werf.

Je bent aanwezig op kantoor voor de administratieve taken en het begeleiden van de klant bij de opmaak van hun elektriciteitsplan. Volgens de normen, vereisten en wensen van de klant voer je zorgvuldig het digitale tekenwerk uit van elektriciteit, sanitair en keukens zodat dit correct kan worden uitgevoerd op de werf. Ook maak je de bijhorende verkoopoffertes op en je laat die tijdig ondertekenen.

Op de werf ben je de contactpersoon voor de elektriciens en loodgieters, volg je de opgemaakte techniekenplannen op de werf ter controle en bekijk je samen met de klant de uitgevoerde technieken en leid je de (voorlopige) oplevering in goede banen.

Herken jij je in dit profiel?

  • Je hebt een hogere opleiding bouwkunde (Bachelor of Master in de Bouwkunde) en/of voldoende ervaring in een gelijkaardige functie (bv. calculator, werfvoorbereider, planner, …).
  • Je werkt vlot met AutoCAD en/of Revit, Excel en Microsoft Office.
  • Je hebt ervaring met de financiële, technische en administratieve opmaak en opvolging van een bouwdossier.
  • Je hebt een cijfermatig en technisch inzicht, analytisch denkvermogen, aangeboren organisatietalent en gevoel voor planning.
  • Je beschikt over een zeer goede kennis van het Nederlands en je trekt je plan in het Frans en het Engels.
  • Je bent sociaal en communicatief zeer sterk, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je houdt van zelfstandig werken, probleemoplossend denken en initiatief tonen. Zo aarzel je bijvoorbeeld niet om alternatieven voor te stellen (andere technieken, leveranciers, …).
  • Je bent erg punctueel, gedreven en sterk gericht op samenwerken.
  • We vinden het belangrijk dat jouw persoonlijkheid bij het team past. Volgende eigenschappen scoren hoog: positivisme, klantvriendelijkheid, leergierig, proactief.
  • Last but not least … uit eigen ervaring weten we dat je best in de ruime regio rond Wilrijk woont. Zo beperk je het dagelijkse woon-werkverkeer.

Bij Custombuild kom je terecht in een dynamische omgeving, waar het er soms pittig aan toe gaat. Zie je dat zitten? Top! Dan zal het wel klikken.

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Een fulltime, vast contract van onbepaalde duur.
  • Een aantrekkelijk, marktconform salaris en een antwoord op jouw mobiliteitsnoden.
  • Bijkomende opleidingen.
  • Een uitdagende job met verantwoordelijkheid, heel wat afwisseling, veel autonomie en ruimte voor initiatief.
  • Een toffe werksfeer en (uiteraard) fijne collega’s.
  • Lekkere koffie, water en frisdrank, fruit, …
  • Custombuild is een groeier. Het is de bedoeling dat jij met ons meegroeit. We hechten veel belang aan jouw persoonlijke ontwikkeling.

Interesse?

Prachtig.

Stuur ons je cv en laat even weten waarom wij jou nodig hebben. Dat kan via e-mail naar info@custombuild.be.

Tot binnenkort!